Veelgestelde vragen
1. Naar welke landen leveren jullie?
Wij leveren momenteel in Nederland & België. In de toekomst zijn wij van plan dit uit te breiden.
2. Hoe kan ik contact opnemen?
Wij zijn per telefoon & Email te bereiken. U kunt via de volgende pagina contact met ons opnemen: https://qqp.nl/klantenservice/. Wij streven ernaar binnen 6 uur te reageren.
3. Hoe volg ik mijn bestelling?
Wij versturen u een losse mail met de Track & Trace code van PostNL.
4. Kan ik mijn bestelling annuleren?
Heeft u uw bestelling net verplaatst maar bent u toch nog van gedachte veranderd. Neem dan snel contact met ons op zodat wij uw bestelling tijdig kunnen annuleren.
5. Wat is de levertijd?
De standaard levertijd is 1 tot 3 werkdagen.
6. Bieden jullie garantie aan?
Wij verkopen alleen producten de een CE certificaat hebben, dit betekend doet het product voldoet aan de eisen binnen Europa. Mocht er toch iets mis zijn met het product dan komen wij graag met een oplossing. Neem contact met ons op door een Email te sturen naar klantenservice@qqp.nl.
7. Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Op deze pagina vindt u alle informatie omtrent retourneren:
8. Welke betaalmethodes bieden jullie aan?
Wij bieden meerdere betaalmethodes aan waaronder Ideal & Creditcard
9. Is het mogelijk om achteraf te betalen?
Ja, dat is mogelijk via Klarna.
10. Ontvang ik een factuur?
Ja u ontvangt een factuur.
11. Ik heb een klacht over de dienstverlening, wat moet ik doen?
Wat vervelend om te horen! Wij nemen klachten erg serieus. Ga naar de volgende pagina voor meer informatie: https://qqp.nl/klacht/